Na naszej stronie internetowej obowiązuje 14-dniowe prawo odstąpienia od umowy.
Oznacza to, że jeśli nasz klient w ciągu dwóch tygodni od zakupu zmieni zdanie i zdecyduje, że nie potrzebuje produktu, może odstąpić od umowy.
WAŻNE! Sprzedawca zwraca uwagę konsumenta, że w przypadku niektórych produktów, zgodnie z § 29 ust. 1 Rozporządzenia Rządu nr 45/2014 (z dnia 26 lutego), prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje.
Aby możliwy był zwrot, konieczne jest potwierdzenie, że zamówienie zostało złożone w naszym sklepie internetowym (na podstawie nazwiska zamawiającego, numeru zamówienia lub faktury).
Zwracamy uwagę naszych klientów, że koszty zwrotu towaru ponosi zawsze kupujący.
UWAGA! Jeśli do zamówienia dołączony był prezent, to w przypadku odstąpienia od umowy, prezent również musi zostać zwrócony. W przeciwnym razie jego wartość zostanie doliczona i zafakturowana według ceny katalogowej.
Formularz potrzebny do zwrotu produktu można pobrać tutaj.
UWAGA!
W przypadku zwrotu produktu, zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania produktu.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu zwrot nie zostanie zrealizowany, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Wyłączenia z prawa do odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia nie przysługuje m.in. w następujących przypadkach:
-
w przypadku produktu nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji konsumenta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
jeśli produkt zostanie zwrócony uszkodzony lub używany, albo został zmodyfikowany w sposób uniemożliwiający przywrócenie stanu fabrycznego, prawo odstąpienia nie może być zastosowane.
Ważna informacja:
Z naszego doświadczenia wynika, że wielu klientów uważa, iż przez 14 dni mogą swobodnie i bezpłatnie korzystać z zakupionego produktu, a następnie go zwrócić i otrzymać pełen zwrot.
To błędne założenie. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu.
Przykład 1:
Klient kupuje zegarek z zamiarem użycia go tylko na weekendowym wydarzeniu, weselu lub spotkaniu biznesowym. Mimo ostrożności na zegarku mogą pojawić się mikrorysy, a skórzany pasek może się załamać podczas noszenia.
Taki zegarek jest już używany i nie może być sprzedany jako nowy.
Zwracając ten produkt, zwrot następuje z potrąceniem wartości, ustalonym przez firmę sprzedającą zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przykład 2:
Klient nie ma możliwości osobistego przymierzenia zegarka, więc zamawia go z dostawą kurierską. Bez złych intencji ostrożnie otwiera pudełko, przymierza zegarek w domu i po kilku dniach stwierdza, że rozmiar mu nie odpowiada. Starannie go pakuje i odsyła na nasz adres.
W tym przypadku naklejka zabezpieczająca zostaje zerwana, karta gwarancyjna wypełniona, a pasek noszony.
(Uwaga: klient sam również nie chciałby otrzymać zegarka z otwartym pudełkiem i gwarancją wystawioną 3 miesiące wcześniej.)
Jednakże ponieważ zegarek wraca do nas w prawie nienaruszonym stanie, tak jak został wysłany, zwracamy pełną kwotę zakupu wraz z kosztami wysyłki w formie kredytu do wykorzystania przy kolejnych zakupach.
Przykład 3:
Paczka została zwrócona w stanie nienaruszonym.
W takim przypadku, cała kwota bez kosztów przesyłki zostanie zwrócona przelewem na podane konto bankowe.
W razie pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: